BEL: 030 688 07 11 24 uur per dag en 7 dagen per week (Ook tijdens feestdagen).

Ride calculation

Departure

Destination


Reservation

Enquete recensies

Plaats zelf een recensie

Eric van Galen
De vraag over de krant van de dag kunnen wij niet beantwoorden want wij hebben hier niet specifiek op gelet. In aanvulling op onze positieve reactie over de chauffeur delen wij graag dat de chauffeur attent en ook behulpzaam is.
Linda
De beste taxi van ijsselstein naar Schiphol
Jack
Nice taxi To Schiphol Amstrdam From Utrecht
Jan Bos
H. de Vries
H.Leemkuil
C.Haverlag
Koolstra
michael Janssen
De site si super makkelijk om te gebruiken en jullie tarieven zijn helemaal super!!
Helaas zie ik helemaal geen reclame van jullie bedrijf, ik ben per toeval jullie tegengekomen. Ben er overigens wel blij mee dat ik jullie tegengekomen ben.
T. van Straalen
geen, ben benieuwd of de taxirit net zo goed verloopt als mijn indruk van de website.
Els Broker
Wij zijn vaste klant en uitermate tevreden Dover de professionele chauffeurs en de uitstekend staat van het wagenpark
M.J.Kager
Renshof, F.M.
A van Engelen
M.Kengen
U mag de recensie plaatsen, maar liever niet met vermelding van volledige naam.
Zowel de heen- als de terugrit voldeden aan onze verwachtingen (2 november en 21 november)
van den Breul
Goede ervaringen met TVMN.
H. Kosten
Voor 12 personen taxi's besteld voor een rit naar een restaurant in Utrecht en achteraf weer terug. Vaste prijs afgesproken. 3 taxi's keurig op tijd bij ons thuis, vanuit TCMN werd rond de verwachte eindtijd van het diner gebeld wanneer de taxi's er weer moesten zijn. Zeer correcte en voorkomende chauffeurs. Doen we een volgende keer weer zo.
Jos jansen
Ben erg tevreden over site.
ewan mcconachie
Taxi did not have a card reader or receipt book with him.
j.baltussen-v.d.Pol
Ik vond alleen moeilijk te vinden en ritprijs berekenen naar het athoniusziekenhuis leidsche rijn utrecht
Montse Cobo Martinez
Hartelijk bedank voor de prima service !
W.Mulder
Prima site, overzichtelijk, makkelijk te reserveren.Snel boekingssysteem en snel terugsturen van de aanvraag. Heb nog niet met TCMN gereden, net een reservering gemaakt.
sophie breukink
Het geheel is zeer overzichtelijk. chapeau
Agterberg
Prima service!
Tilly
U mag mijn recensie plaatsen op de website of facebook maar alleen als dit zonder mijn email adres is!
Mieke Abels
Hoe kan ik vaste klant worden? Daar kan ik niets over vinden.
Cinseray Bruinier
Het is mij niet opgevallen of er een krant van de dag aanwezig was, we hebben veel te gezellig zitten kletsen onderweg. Het rijgedrag van de chauffeur was zeer prettig, ik word nog wel eens wagenziek maar heb daar tijdens deze rit totaal geen last van gehad. Zeer prettige ervaring, chauffeur was netjes op tijd en dat op zo'n kort geregeld termijn. Ga vooral zo door!
ankone
heernrit prima op tijd en goed verzorgd
terugrit Schiphol verliep ook goed: zo'n 20 min. moeten wachten maar dat was te doen.
Succes !
C. Rudge- Sabajo
Fantastische rit, betrouwbaar en veilig taxi. De chauffeur was zeer klantvriendelijk en hoffelijk .
Ik heb de taxi rit als zeer prettig ervaren.
Kristine Steenbergh
Fijne site, twee opmerkingen:

Het zou fijn zijn als jullie plaatjes van de types koffers plaatsen, zodat je sneller ziet welke je aan moet vinken.

Ook zou het fijn zijn als in de reserveringsmail het (scherpe!) tarief nog eens wordt genoemd. Misschien gebeurt dat straks in de bevestigingsmail?
Mieke Snel
chauffeur was keurig op tijd, ik was binnen no- time op
schiphol. Dit is zeker niet de laatste keer,voor herhaling
vatbaar!!
J. Brasker
Hebben eerder gebruik gemaakt van TCMN en dat is bijzonder goed bevallen.
Correcte en stipte dienstverlening!
Zwiebel
Altijd als wij op vakantie gaan reserveren we bij TCMN
altijd vriendelijke chauffeurs, goede rit en de terug reis is ook meteen geregeld!
Gaia de Mare
Terugreis met trein en taxi, speciaal de TCMN gebeld en werd weer keurig opgehaald en thuisgebracht.
Voor mij geen ander bedrijf meer.
B van der Linden
De vorige ritten die we gemaakt hebben waren keurig op tijd en niets op aan te merken ( goede service ).
Johan Tersteeg
Wij hebben al enkele keren taxi Schiphol bij u geboekt. Website laat nu geen retour mogelijkheid zien. Dat zie je alleen bij reservering en de prijs voor retour is niet duidelijk (bij mij nu nog niet bekend). Overigens hebben wij wel retour geboekt. Voorheen was dit duidelijker op de website.
J.W.Schoonheim
Al meerdere keren bij TCMN een taxi geboekt en daar nooit klachten over gehad.
Robbert Spaapen
Het reserveringsformulier zou duidelijker zijn als de handbagage op een andere manier wordt gevraagd. Verder hebben wij een reisrugzak en een buggy, maar die konden beide niet simpel aangevinkt worden.
Tot slot was de uitlijning van de invulvakjes bij mij niet correct (Internet Explorer 9, laptop).
MVG, robbert
Bas
Wanneer je een date- en timepicker gebruikt (een menu met een beperkt aantal keuzen) dan voorkom je verwarring over de datum en/of tijd. Wanneer ik 4 uur invul is het nu niet duidelijk of er 's middags of 's ochtends wordt bedoeld. Verder prima site!
Jakob Hummelen
Liever directe bevestiging van rit. Desnoods met een Google calender o.i.d.
W. Smeele
Deze waardering geldt met name voor de terugreis. Heen viel mee, maar terug was echt bedroevend. Heb een aparte e-mail gestuurd. Deze taxichauffeur moet op cursus of een ander vak kiezen.
bijkerk
we zijn zeer tevreden.
De chauffeur was op tijd, zeer vriendelijk en voorkomend, de auto was schoon en comfortabel.
Jammer dat u wat lastig bij Google te vinden bent, gelukkig hadden we uw homepage van de vorige keer onthouden.
Met vriendelijke groet.
P.Nijhuis
Eerlijk gezegd, bellen jullie wel vaker voor buitenlandse klanten die naar Schiphol gebracht willen worden. Zelf niet deel genomen aan de taxirit. Dus alleen ervaring met bellen /Afspraak maken. Afgelopen keer ging correct.
Bert de Boer
Prima actief contact vanuit TCM omdat taxi 15 min vertraging had
Caroline
Chauffeur was netjes op tijd, reed goed (niet te gehaast zoals je dat bij andere taxi's weleens hebt) en was erg vriendelijk.

Overall een prima rit.

Groeten Caroline
Verkroost A.
Altijd prima op tijd, en toen de eigen taxi stuk was heel snel vervangend vervoer geregeld.
Erik Beune
K. Kim
So convenient to inquiry the transport and to book it.
Ton van Bakel
M. Tavakoli
Geen bijzonderheden
Marcel van Raaij
er wordt om het mobiele telefoonnummer gevraagd maar dit wordt niet gecontroleerd of dat de persoon hierop bereikbaar is.
Die controle lijkt me zinvol voor beide partijen.

Haatim
Een prima site, en taxi bedrijf! Overzichtelijk site en goedkoop en vooral professionele taxiritten!!!
A. Driessen
Al een aantal jaren maken wij nu gebruik van een taxi naar de luchthaven Schiphol. Wij vinden het een makkelijke en ontspannende manier om aan onze vakantie te beginnen en te eindigen.
Prabir Mukhopadhyay
You need to make your website much more user friendly.
M.Strubbe
Bij sommige chauffeurs zat ik op mijn rem te trappen omdat ze weinig afstand hielden van hun voorganger. En de nieuwe jongen bij de centralen moet beter luisteren. Ik moest tot 3x toe zeggen waar ik was en waar ik naar toe wilde.
Nogmaals dank al mijn chauffeurs voor hun vriendelijkheid.
M.Strubbe
S. Kam
Dit is de tweede keer dat ik gebruik maak van TCMN, maar op de vraag of wij klant zijn moest ik alleen "neer" invullen.
Ik heb geboekt van Schiphol naar huis in Nieuwegein, maar toevallig was op die dag mijn mobiel stuk. Dat gaf wel een hoop gedoe.
Ruud Weterman
Wij maken al jaren gebruik, voor onze vakanties, van TCMN voor vervoer van en naar schiphol. Alle jaren tot volle tevredenheid
L. Konings
Alles was perfect! Uitmuntende chauffeur, prima rit!
Theo Hofland
Ga al een paar jaar met TCMN naar Schiphol en altijd tot volle tevredenheid

groet

Theo Hofland
A. Homan
In september 2013 voor het eerst gebruik gemaakt van TCMN en vond het zo'n goede service, dat ik geen moment heb moeten nadenken om hier weer gebruik van te maken.Chauffeurs netjes gekleed en vriendelijk ondanks de nachtelijke uren. Erg prettig om na de landing even gebeld te worden met de info waar de taxi staat. Ik ga beslist de volgende vakantie weer bespreken.
J. Balsters
Buiten de overzichtelijke website, het snelle boekingssysteem ook een compliment voor de klantvriendelijke chauffeurs.

A.H.S. de vries
Dit de tweede maal dat we gebruik maken van TCMN.
p.jacobs
Vlug in het terugsturen van de aanvraag!
maaike spee
Het is niet duidelijk voor welke grootte en aantallen koffers er nu extra kosten worden berekend. Daarnaast komt bij de aanvraag ook geen kosten overzicht, waardoor het mij nu onduidelijk is hoeveel ik exact meot betalen.
Greg Yeaman
Driver was slightly late due to a delay in earlier drop off. A very good experience and would use your service again.
Mieke Abels
Ik maak regelmatig gebruik van jullie diensten, maar het is mij tot nu toe niet gelukt mij als klant aan te melden.
Paulette
Het is mijn eerste keer met TCMN en ik vind het begin al erg vlot.
Aangezien een goed begin, meestal het halve werk is, geloof ik erin dat de service goed zal zijn.
h.eijsenga
Gezellige en rustig rijdende chauffeur.wasbeleefd en behulpzaam.
Ensing
graag ook gelijk bij een reservering vermelden wat de rit prijs kost voor een retour of enkele rit
Casant
Taxi stond keurig op tijd voor de deur, alle prima verzorgd.
Daarom hebben wij de taxi voor een tweede keer besteld.
Ij W van der Marel
Meerdere keren gebruik gemaakt van tcmn . Altijd prima verzorgd!!!
selma
De website is overzichtelijk en helder. Heb nog niet met TCMN gereden maar net een offerte aangevraagd. Ze hanteren strakke prijzen en gezien andere recensies is de service prima.
J.Achterbergh
Prima website, waarop je snel en gemakkelijk de meeste gangbare informatie kunt vinden.
Sylvia
Keurig en stipt uitgevoerde rit, volgende keer weer bij jullie.
Fijn dat de chauffeur zich gewoon aan de verkeersregels en de snelheden houdt.
Marie Caya
The website is very clear and simple to use. The only difficulty was with the price calculator since I had to go to Utrecht from Utrecht. But quick answer for the price calculator and the reservation, the forms are moreover perfect.
Goedee
Gebruik vriendelijke webside.
Makkelijk te reserveren.
Ook telefonisch contact was zeer correct.
met vriendelijke groet,
B. Goedee
Baltussen
Ik vond het hele fijne nette chauffeurs. Roken niet in de auto. Letten goed op de weg en zijn heel behulpzaam. Hopelijk blijft dat zo. Tot nu toe geen slechte ervaring gehad.
F.M.Slootman
Ik maak zelf ook websites en ben over deze zeer tevreden. Blijkt ook wel uit de score :-)
ruben
Taxirit was prima, mocht alleen wel iets sneller doorrijden (de maximale snelheid). Op de heenweg was mijn adres niet gevonden in de tomtom, gelieve van te voren te checken en actie ondernemen. Op terugweg was de taxi na telefonisch contact snel (binnen 2 min) ter plaatse. Goede service!
Rick van der Heijden
Ik vind het een goede website.
Duidelijk en overzichtelijk.
En ik heb vorig jaar ook gebruik van jullie gemaakt en dat is allemaal goed verlopen.
van Geenhoven
Wij hebben al een aantal malen gebruik gemaakt van de diensten van TCMN-taxi en altijd tot volle tevredenheid.
Sander Korrel
Alles helemaal prima. Extra complimenten naar onze chauffeur, helaas weet ik zijn naam niet. Ook al was hij een half uur te laat (het was oudejaarsavond), was hij erg vriendelijk en bijzonder spontaan. Een beste werknemer, die zijn zeldzaam.
michiel
Makkelijk te gebruiken. Nu alleen nog ff wachten hoelang het duurt voordat deze website reageerd op een aanvraag.
Kumar
Please send me the quote asap!
R. Mennen
Goede site. Alles makkelijk en snel te vinden. Belangrijk goed prijs.
H. Van der Westen
Ik zal het aan al mijn vrienden aanbevelen om met uw bedrijf taxivervoer te regelen
CLCM Poirters
Al meerdere keren door TCMN naar Schiphol gebracht en weer terug naar huis. Altijn keurig op tijd en vriendelijke chauffeurs.
Anneke Kocks
Ik heb een reservering gemaakt voor een Zweedse collega en zijn contactgegevens op het formulier gezet. ERG KNULLIG dat er dan een Nederlandse mail wordt gestuurd naar deze persoon. Geef dit dan aan in het formulier dat er enkel in het Nederlandse bevestigd wordt, dan zet ik mijn eigen e-mail erin.
HUISMAN
TCMN logo en layout met het telefoonnummer afschuwelijk kleurstelling geel zwart is
wel agressief maar straalt geen kwaliteit uit. De kracht van elke site is duidelijk te vermelden
waar u bedrijf voor staat met zo'n min mogelijke tekst.
A Jonker
De laaste vraag "is de mobile website gebruiksvriendelijk" is wel beantwoord met ja, maar had ook nee kunnen zijn, daar hij voor ons NIET van toepassing is, er moet eigelijk nog een antwoord bij komen,namelijk "nvt".
Wij maken namelijk geen gebruik van mobiel internet.
Gerda Postma
Allemaal tienen, op de taxirit was dan ook niets aan te merken. We hadden de taxi voor de vakantie al besteld. Chauffeur stond er al voordat wij op Schiphol naar buiten kwamen. Heel vriendelijke en correcte chauffeur met veilig rijgedrag. Ook niet onbelangrijk !
H.Hillmann
Rob Wilson
Het was voor mij de eerste keer dat ik (bij toeval via internet, omdat ik plotseling vervoer nodig had vanaf Schiphol) met jullie in contact kwam. Echt helemaal in orde. Tip: verwijder wel even de weekendtoeslag op de site. Ik had verwacht extra te moeten betalen, omdat we zondagnacht aankwamen, maar dat blijkt achterhaalt. Erg vriendelijke chauffeur trouwens die vol lof over jullie bedrijf sprak. Altijd leuk te horen!

Succes verder,

Rob Wilson
P.S. Er schijnt in de Utrechtse taxiwereld ook een Rob Wilson rond te lopen, zo is me ooit is verteld. Voor alle duidelijkheid: Dat ben ik niet; is ook geen familie. Ik heb hier namelijk al een paar keer last van gehad.
H

O dat is helemaal slecht.
Had de enquette ingevuld doch bij verzenden een veld niet ingevuld, wat gebeurt er ?
Hele formulier wordt leeg gemaakt en je kunt opnieuw beginnen.
Is niet erg aanmoedigend, en ben dus ook al mijn opmerkingen kwijt.
Zou dit als eerste aanpassen en alle zaken die dubbel op de site voorkomen verwijderen. Voorbeeld :
rit berekenen = onze tarieven [ kan dus weg ]
taxi op rekening = taxi bestellen [ kan dus weg]
Contact pagina staat dat je kunt mailen maar er staat al een mail formulier klaar !!!!, is dus dubbel !!
Zo heb ik nog wat meer op-en aanmerkingen , zijn goed bedoeld, en ik wil jullie best advis geven hoe de site er nog beter uit kan zien.
Vraag mobiele website gebruiksvriendelijk snap ik niet want ik heb geen mobile versie gevonden.

Mvrg
H
HW Dubbers - Verdegem
wij maken al een per jaar 2 keer per jaar gebruik van jullie diensten voor onze vakantie. En iedere keer weer prima geregeld. Ga zo door.
KaVo Nederland
Geen, website waar andere aanbieders een voorbeeld aan mogen nemen.
Jesse Korver
Taxi was 20 minuten te laat. Maar ik kreeg ruim op tijd een telefoontje dat hij te laat zou zijn door een file. Dat telefoontje heb ik gewaardeerd.
lotte van Lidth de Jeude
Rob Bootsma
Deze waardering is gegeven voor de heenreis naar Schiphol op 19 september 2013.

Voor de terugreis op 26 september 2013 geldt een andere waardering - ik ga proberen nog een tweede enquete in te vullen - op de terugreis had ik een paar andere ervaringen.
A.Verburg-Homan
Paul Kramer
Taxi Maarssen is al jaren onze vaste taxi centrale voor ritjes van - en naar onze nationale luchthaven!
MD
tot nu wij zijn tevreden met TCM service
Marvin van der Berg
Het was allemaal perfect geregeld!
Lida van der Maat
Zeer goede nette service, super. voor de 4de keer gebruik van gemaakt. altijd op tijd
Bert-Jan Tiemersma
Referentienr.: reserveringsnummer 2013080810536

Klacht:
Op de heenreis naar Schiphol (25 augustus 2013) was de taxi te laat. Ik had de taxi ruim van te voren besteld en heb de dag ervoor nog naar de centrale gebeld om te verifieren of de reserveringsgegevens en oppiktijd voor de rit naar Schiphol nog goed in het systeem stonden ('tijd klopte en ik hoefte mij geen zorgen te maken'). De afgesproken tijd was 03:30 uur. Op 25 augustus om 03:40 uur was er geen taxi bij ons thuis en heb ik gebeld naar de centrale.

Zij zou informeren en belde mij 3 minuten later terug dat binnen 5 minuten een andere taxi naar ons onderweg was. 03:46 uur arriveerde de taxi (kenteken 72-GKS-6). Vanuit de centrale is dit ook geverifieerd bij mij geverifieerd. De taxichauffeur was aardige en vriendelijke vent, maar zag er onverzorgd uit (spijkerbroek, groene slobbertrui en ongeschoren).

Hetgeen mij het meest stoorde is dat er tegen me gelogen werd. De taxichauffeur beweerde dat hij na 03:30 uur gebeld werd en op de centrale in de Leidse Rijn nog een kinderzitje moest halen. De afstand/tijd tussen Leidse Rijn en ons adres is niet in 6 minuten te doen. Dus de chauffeur was gewoon te laat en iemand in de organisatie, zit tegen mij als klant te liegen! Liegen en niet simpel sorry kunnen zeggen, vind ik een doodzonde richting je klanten. De meeste klanten zijn niet achterlijk. Dit is ook de reden om nu hier een klacht over in te dienen.

Compliment:
De rit van Schiphol naar het huisadres was 180 graden anders en van de service die ik eerder ervaren had. Onze chauffeur Marvin, keurig in pak en stropdas heeft ons vannacht op de afgesproken plek opgehaald, was zeer hulpvaardig richting mijn hoogzwangere vrouw en 2-jarige dochter en heeft nog extra met de koffers geholpen om de koffers voor ons huis (500 meter lopen) neer te zetten. Kleine moeite, maar zeer gewaardeerd.

Zijn service-verlenendeen voorkomende houding richting ons als klant en keurige voorkomen in pak, is van een klasse waarin graag nog een keer van jullie dienstverlening gebruik zou maken. Het zat hem in de kleine dingen, maar Marvin heeft t.a.v. dienstverlening wel begrepen waar het om draait.

Feedback is dus gemixed, bovenstaande rating zijn is gestoeld op de heenreis, terugreis geef ik overall een 9. Hopelijk is deze feedback een zinvolle bijdrage voor jullie bedrijf.

Met vriendelijke groet,

Bert-Jan Tiemersma
Stella Wisse
Ik heb ongeveer een week geleden een prijsopgave aangevraagd via uw website en heb daar nooit antwoord op gekregen.

De boeking vandaag ging daarentegen zeer voorspoedig en ik had gelijk een bevestiging van mijn aanvraag in mijn mailbox.


H.Sovan
Het telefonisch contact is duidelijk en vriendelijk.
siasal@zonnet.nl
judith
Voor ons de eerste keer met een taxi naar Schiphol. Op de heenweg was hij keurig op tijd om ons op te halen.
Op de terugweg kwamen wij een uur eerder aan maar we werden keurig na ongever een 15 minuten gebeld met de vraag of we geland waren en dat ze de taxi naar ons toe zou sturen.
Na het ophalen van de koffers gebeld en na de afgesproken plek gelopen. Daar stond de taxi al keurig te wachten.
Echt perfect geregeld.
Albert Woudstra
Het online formulier is naar mijn mening incompleet en onduidelijk. Bijvoorbeeld ik wil ruim van te voren op Schiphol zijn in dit geval om 15:00 PM Formulier vraagt expliciet om vertrektijd. In mijn ogen heft dat betrekking op vertrektijd van mijn vlucht.
mona
Het was allemaal perfect geregeld!
Ilona van Eck
Voor het eerst een Schipholrit retour besteld bij TCMN. Het ging om acht personen. Op de heenreis kwam onze bus, met een uiterst correcte jongeman stipt op tijd aanrijden op ons adres. Keurig in pak, dacht mee of we alle belangrijke documenten bij ons hadden. Uitstekend gewoon. Op de terugreis was het wat rommelig, maar ook alles weer volgens afspraak. Ik werd keurig binnen een uur na landing gebeld en omdat wij extreem lang op onze bagage moesten wachten, onderhield de planner steeds contact met ons. Alleen hadden we op de terugreis geen achtpersoonsbus, maar werden we over twee stationwagens verdeeld. Kortom, een uitstekend taxibedrijf. Zeer tevreden!
Anton Bruisten
Bedankt en veel succes. Tot een volgende keer!
C.M. Peek
Naar Schiphol ging het nog prima, maar terug was een aanfluiting. Maar ja, dan heb je als klant al betaald denken wij dan en kan het jullie niets meer schelen. We hebben 2,5 uur moeten wachten en zelf jullie steeds moeten bellen voordat er iets gebeurde. Een grove schande!

We hebben hier ook apart nog een brief over geschreven aan jullie.
K. Benissa
Vond de reis naar Schiphol heel aangenaam. Bedankt!
Marijke Hack
Wat ik miste is de berekening van retourrit.
Gertie van Nuenen
We hadden een super vriendelijke chauffeur die ons een heel vertrouwden en ontspannen begin van de vakantie gaf. Bij dezen nogmaals bedankt.
Peter Immerzeel
De auto op de heenrit naar Schiphol was comfortabeler/mooier dan de terugrit. Maar zeker geen probleem. Heenrit auto een 8, cijfer voor de auto voor de terugrit 7.
Peter Immerzeel
Frits Brouwer
Ik mis een keuze voor golfbags als bagage K3? of T3?
Cosentino
dit is een nieuwe ervaring voor ons
w ij hopen op een goede als dat zo is heb U er een klant erbij
Grunbauer
Duidelijke website, komt betrouwbaar over.
Invulvak voor straat, woonplaats etc. mag wel iets groter.
Verder overzichtelijk en mooi dat jullie snel via mail reageren.
wilma
website eenvoudig-duidelijk-zakelijk wel graag iets meer mogelijkheden voor prijsberekening. Zoals wij met ons zessen onduidelijk vanwege het aantal koffers wat je mee mag /kan nemen .
Nijhuis
hebben verleden jaar gebruik gemaakt van de taxi en dat is ons goed bevallen
Alexa Ho-Kang-You
Goede service, op tijd en zeker een aanbevolen taxi service!
Ruud Weterman
Wederom complimenten aan TCMN. Het ophalen op Schiphol via het nivo van de vertrekhal en daarbij het opgeven van het deurnummer is ons goed bevallen. Vooral bij slecht weer is dit een hele verbetering tov het "Panasonic bord" .
Wij blijven heel graag gebruik maken van jullie service, gekoppeld aan onze vakantie. Bedankt
Rita Bosveld
Wij maken al enige jaren gebruik van deze organisatie en zijn uiterst tevreden.
De chauffeurs zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.
a.torenstra
helaas had de chauffeur geen pinapparaat bij zich, zoals aangegeven op de website.
Op dat moment voor ons geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen tegenwoordig over voldoende cash beschikt.
peter n oordraven
Dit jaar in januari gereisd en de taxirit beviel uitstekend.
Precies op tijd, innemende en vriendelijke chauffeur en prima service,
Leo Spiekman
Wij weten uit ervaring dat TomTom ons adres niet goed kan vinden. Wij zagen de chauffeur dan ook 2X langs rijden. Ondanks dat kwam hij exact op de afgesproken tijd. En dat geldt.
A. van Elten
Ik heb op de site gelkikt op een stationcar, maar daar vind ik niets terug over die stationcar. Voor mij is het nu nog onduidelijk welke wagen ik gereserveerd heb. Ik denk dat dat veel duidelijker kan.
E.A. Admiraal
Ik heb eerder gebruik gemaakt van uw diensten en ben hier erg tevreden over.
Keurige chauffeur die alles keurig regelde van koffers inladen tot bij de juiste vertrekhal afzetten.
Fijn dat je kunt pinnen voor de rit.
S. Groenewold
we reizen regelmatig en hebben al een paar keer van TCMN gebruik gemaakt, hebben ook andere mensen aangebracht, ik vind wel dat je beloond mag worden voor trouwe klanten
Muller
- Chauffeur rit Vleuten - Schiphol - 5
- Chauffer rit Schiphol Vleuten - 8

De verstuurde mail met instructies (ik wordt gebeld een kwartier na landing) klopt niet. Ik ben er op Schiphol, na verschillende malen bellen achter gekomen dat ik zelf moet bellen na afhalen bagage. Graag de instructies en uitleg in de bevestigings mail aanpassen.

Medewerker in de centrale was zeer moeilijk te verstaan door de telefoon. Hij praatte snel en onduidelijk.

Al met al geen super ervaring.
sandrijn Weites
vannacht rit van schiphol naar bilthoven gedaan. De chauffeur stond niet op plek waar andere chauffeurs voor geboekte taxi ritten staan. Dit heeft ons allebei veel zoek en belwerk gekost, en ergenis om 03.00 uur. taxichauffeur heeft aangegeven dat dit uw beleid is om op deze plek te gaan staan. Dit is een erg onlogische plek, aangezien u los van de andere taxi's staat. Mijn advies: verander dit beleid en ga bij de andere taxi's staan op schiphol: de eerste rij is voor amsterdamse taxis en daarachter de rij voor gereserveerde taxi's en auto's die even snel iemand ophalen. Hier lopenm uw klanten naar toe. NB: mijn bellen naar de telefooncentrale heeft alleen maar tot verdere verwarring geleid. Duidelijk dat degene aan de telefoon de situatie in schiphol niet kent
De lorenzo
De chauffeur was erg aardig, het enige vervelende aan alles is dat hij ruim 45 minuten te laat was. Zo midden in de nacht wil je juist het liefst zo snel mogelijk naar huis.
seidell
wij hebben een taxirit heen en terug geboekt. Heen was nog wel een voldoende, maar in tegenstelling tot de bevestiging kon ik niet pinnen. De terugrit was helaas een dikke onvoldoende!! Zonder een berichtje over vertraging hebben we ruim een uur moeten wachten nadat we geland waren.Dit wil je niet als je kiest voor comfort en snel thuis zijn op 1e kerstdag. De muziek in de auto was ook niet om aan te horen, en heel hard. Om kort te gaan, slechtere reclame bestaat niet, met name rond het lange wachten zonder berichtgeving. Jammer.
J. Schouten
Dit gaat alleen over de chauffeur. Ik ben een uur te laat opgehaald vanaf schiphol. Moest zelf bellen waar chauffeur bleef, terwijl een telefoontje dat het wat later wordt veel netter had geweest. Dan wordt ik nog voorgelogen door de centrale dat er een ongeluk was waardoor chauffeur te laat was. Dit was niet het geval, wat ik van chauffeur zelf heb vernomen. Voorlgelogen worden vind ik erger dan netjes gebeld komen dat de taxi even later komt. Hoor liever de waarheid dan een smoes. Ben daarover dus erg ONTEVREDEN.
Chauffeur deed ook nog laconiek, maar deed wel zijn exuus voor te laat zijn.
Weet dus niet of ik nogmaals hiervan gebruik wil maken.

mvg
Joost Schouten
Coenen
De chauffeur was iets te laat, maar hij maakte uitgebreid zijn excuses: hij kon het opgegeven adres niet goed vinden.
theo van den hurk
er zijn 2 chauffeurs uit AFGHANISTAN
die zijn zeer behulpzaam vooral omdat ik invalide ben
o. flores-valenzuela
tot nu wij zijn tevreden met TCM service
looise
ik heb een 1 gegeven als ik een element niet gebruikt heb.
Ik heb via Ipad geboekt maar daar werd het niet goed duidelijk waar ik datum en plaats vertrek moest invullen en plaats van aankomst.
Dat kan volgens mij duidelijker.
En waarom daar eerst een nieuw scherm voor openen?
dat hoeft ook niet voor mijn mail adres en tel.nr.
succes!
R van Lint
Op dit formulier zie ik in april nog steeds kerstballen en muts staan, even aanpassen??
f plooi
ik heb 1 opmerking , in het filmpje word er gezegd dat je bij het invullen van de koffers er ook de afmetingen bij komen testaan , maar dat is niet het geval , het maakt voor mij niets uit. maar voor de chauffeur/planning kan het wel degelijk schelen hoe groot die koffers echt zijn .
verder is het een goeie site
gr frank plooi
noor van der werf
Ik heb geen prijs berekend, de prijs voor ritje schiphol stond al op de site!
Het logo is leuk, new york associatie, maar zou iets strakker/scherper kunnen.
Volgens mij ben ik een keer eerder naar schiphol gegaan met jullie, goed geregeld, niets op aan te merken.
bep ammerman
Was alleen jammer dat er niet gepind kon worden, terwijl ik dat wel had aangegeven. Werd verzocht om naar binnen te gaan, geld pinnen......Het is dat mijn vriendin geld bij haar had, anders had ik dat echt niet gedaan. Afspraak is afspraak. We waren al te laat voor het inchecken, was al een kwartier voorbij, om dat pinapparaat aan de gang te krijgen, dat was niet leuk.

Met vriendelijke groeten,

B. Ammerman.
Hans van Vliet
Is allemaal prima gelopen.
Heenweg belde de chauffeur dat hij wat eerder was en of wij al klaar stonden.
Dit was het geval en waren wij keurig op tijd op schiphol.
Op de terugweg stond de chauffeur keurig op de afgesproken plek te wachten en verliep de terugreis vlekkeloos(ondanks de vertraging die wij hadden).
Auto wel wat ouder maar keurig schoon.Al met al prima ervaring met beide ritten.
Hanna Rosbergen
Heldere website! Prettig alles snel en overzichtelijk te kunnen regelen.

Plaatsing van deze recensie svp wel anoniem.
John Wisselo
Als ik van / naar Schiphol wil maak ik altijd gebruik van TCMN.
Goede service en nette chauffeurs.
Mevr Tas
De rit naar schiphol ging zonder problemen,
maas de terug rit daar was als eerste dat na 12 uur s,nachts de verschillende uit en ingangen gesloten zijn en we daarom niet bij vertreknal 2 naar buiten konden De chauffeur stond bij Hal3 en wij stonden bij hal1 Het was bitter koud dus geen pretje. De chauffeur op de terug rit heet Ben en was zeer behulpzaam en correct.,
Bep Ammerman
Zag de taxi rijden en onthouden betreffende de prijs. Gekeken op google en jahoor delink en de site was duidelijk. Prijs en offerte is goed op te vragen.
1 oktober 2013 gaan we waarschijnlijk weer reis...ook schiphol als bestemming taxi. Hopelijk reizen we dan weer met de TCMN. Ik zal dit zeker doorgeven aan andere reisgenoten. Bedankt voor de snelle afhandeling.
En nu tot 10 april 2013....misschien de volgende rit gratis. haha.
rianne verschoor
Debra Molnar
TCMN levert een betaalbare, betrouwbare service. Een taxi naar Schiphol reserveren is makelijk en de website is helder. Goed gedaan!
Marjo Louwers
Wij waren nog niet klaar en de chauffeur stond er wel keurig op het afgesproken tijdstip.
Geen enkel probleem om even 15 minuten te wachten!
Top!
Bavinck
Zeer duidelijke website, keurig verzorgd.
Heel klantvriendelijk.
C.P.Hoogkamer
In het verleden heb ik altijd de taxi gereserveerd via het reisbureau. Hier heb ik hele goede ervaringen mee gehad. Ik wilde deze keer het zelf eens proberen direct via de website. Ik hoop dat deze manier even zo prettig is als die via een tussenpersoon.
m de kleijn
Goede en zeer verzorgde website
Inge Chefiri
De website is overzichtelijk. Fijn dat er online gereserveerd kan worden.
D.otto
Makkelijke, duidelijke website.
Vind alleen die verschillende kleuren geel iets minder mooi.
seidell
wij zijn zeer tevreden en gaan TCM zeker aanbevelen bij onze kennisen. uiteraard zullen wij zelf ook vaker gebruik maken van uw diensten
L.C. van Koetsveld
De chauffeur was netjes op tijd zowel op de heen weg als op de terugweg. Klasse en tot een volgende keer. Wij zullen er ongetwijfeld nog eens gebruik van maken.
S. Kam
Suggestie: 1. Als een klant via internet een week of twee voor vertrek, een reservering maakt, zou het hem/haar gerust stellen als hij/zij een dag van te voren gebeld wordt als herbevestiging. 2. Ook als en in de nacht wordt gereden (b.v. 4:00 u), zou een "wake up call" (b.v. om 3:00 u) als extra service geboden kunnen worden.
Op die manier voelt een klant zich zeker van de afspraak.
Eventueel zou er meerkosten berekend kunnen worden (b.v. 4 euro).
A.P. van Echtelt
Nieuwsbrief etc. liever pas na 1 januari
Marion Borst
Super goed en super duidelijk.Eerste keer nu. Als jullie de rit net zo netjes verzorgen krijgen jullie een 10 van mij.
van Griensven
prettige en duidelijke website,
mogelijkheid tot cash betaling in de taxi is een pré.
TM van der Linden
Website is overzichtelijk en handig te gebruiken, er staat niets te veel op maar precies dat wat een klant nodig heeft.
Karin Beernink
Uitstekende website, zonder poespas en met duidelijke informatie.
Ton Spelbos
Vooral de mogelijkheid van uitleg per video is handig in gebruik!
Witjes
Ik ben benieuwd ofdat ik nadat ik jullie service gebruikt hebt ook nog een mail krijg.
Dit mbt de service die jullie verlenen.
Hoe mijn ervaring daarmee is.
Dit is natuurlijk toch mondelinge reclame.
Sjors van Hoogdalem
snel, overzichtelijk en to the point
A. van Kooten
Hele duidelijke website en ideaal dat er meteen een prijsberekening gemaakt kan worden zodat je direct weet wat de kosten zullen zijn.
Hans kestens
Ik heb gebruik gemaakt van een schiphol rit v.v. met een tussenpoos van ruim 4 weken. De ritten zijn prima en stipt uitgevoerd. Ik ben dus zeer tevreden.
Bij bovenstaande vragen heb ik 10 beoordeeld als uitstekend en 1 als zeer slecht.
Met groet,
Hans Kestens
arlmsmit
Nee, geen nieuwsbrieven.

Uw servcie was prima !

Familie Smit
mw. Ph. van Griensven
zeer tevreden, chauffeur heet Ben ofwel Haille. keurig op tijd en niet veel te vroeg.
rustige man, correct, prettig rijgedrag.
ook zeer tevreden over uw zaak b.v. een bevestiging van de reservering, bereikbaar via de telefoon, geen 06-nummer.
ik zal in Utrecht en omgeving reclame voor u maken.
vriendelijke groet,
mw. Ph. van Griensven
De Wit
Prettige chauffeur en rit, na een lange vliegreis. Zeer tevreden.
jacqueline pieters
Mijn vlucht was eerder dan verwacht aangekomen. bij aankomst op wachtplaats van de taxi was deze er nog niet en ik was ook niet gebeld. heb zelf naar centrale gebeld en toen was de taxi er in korte tijd. aanbevelingen: 1. Denk dat het goed is als er een telefoonkomt bij wachtplaats komt om taxi centrale te bellen als taxi er nog niet is. 2. dat landing van vliegtuig nog beter in de gaten wordt gehouden. Service en feit dat taxi na mijn telefoontje er zo snel was, was prima.
mark oterdoom
Communicatie is uitstekend en zeer persoonlijk.
Wij zijn heel positief over de dienstverlening van TCMN en de prijs is daarbij ook nog eens heel concurerend.
Dank!
Nanninga
w.j.c.vermeulen
was prima geregeld,ga ik vaker doen
Peter van Dijk
Ik wil nieuwsbrieven ontvangen, als het er maar b.v. geen tien in de week zijn.
Het was de eerste keer dat ik met uw bedrijf hebt gereden, en het was uitstekend
De rit was op 06 oktober vanuit Woerden naar Schiphol

Met vriendelijke groet,
vanBlitterswijk
De chauffeur was keurig op de afgesproken tijd. Aangenaam gesprek gehad. Was voor eerst dat ik met de taxi naar Schiphol ging ipv met de trein. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Geen stress, op tijd, geen gezeul met de koffer en niet duur!
Bedankt voor de uitstekende service!
A.Kreugel
Ik ben zeer tevreden over organisatie en ook de service is uitstekend.


bernadette
Ronald ekkelkamp
Prima, aardige chauffeur (airco was kapot, maar kan gebeuren).

Zou graag zien dat elke chauffeur zich gewoon houdt aan maximum snelheid en niet bumper kleeft. De heen rit had ik een hele rustige chauffeur, de terugrit was het bovenstaande op van toepassing. Op zich aardige man, vriendelijk, goede communicatie bij afstemmen van plaats en tijd van ophalen maar ik wilde hem er niet op aanspreken met mijn drie kinderen erbij, maar het is wel een sterk punt van aandacht!
mw Coumans
Helemaal tevreden dus!
Prima service!
Karin
Ik heb heel eerlijk gezegd niet op zijn kleding gelet.
Chauffeur was rustig.

Dat hij op tijd was en ons veilig heeft weggebracht vind ik het meest belangrijk.
Vd vorst
Prima service!
K. van den Heuvel
De chauffeur was netjes op tijd en de rit was plezierig. De chauffeur was vriendelijk en behulpzaam.
J.Tonnon
Precies op tijd, zonder lawaai in de straat 's nachts.
Hilde
Een keurige chauffeur met humor en keurig op tijd. We zijn nog nooit zo snel en comfortabel naar Schiphol gereisd.
cees v/d berg
Zijn al verschillende keren mee geweest voor vakantie en altijd keurig op tijd.
zijn een keer met negen personen gegaan en dan wordt er gewoon een annhanger voor de bagage meegenomen en langs meedere adressen gegaan. top!!
Deze keer wordt het een zakelijk ritje
Sjors van Hoogdalem
Al vaker gebruik gemaakt van TCMN. Goede service en nog belangrijker voor ons; zeer vriendelijke, beschaafde chauffeurs. Samen met een goede prijs/kwaliteit verhouding vinden wij TCMN de beste keus voor ons Schiphol vervoer.